El pròxim dilluns s’obri el termini perquè els veïns de fora dels nuclis urbans de Sant Ferran, la Savina i es Caló puguin demanar una bústia postal

foto-bu--sties-sant-ferran1El Consell Insular de Formentera, a través de l’àrea de Presidència, informa que entre l’11 de febrer i el 31 de març estarà obert el període d’inscripció perquè els veïns dels habitatges disseminats situats en sòl rústic de Sant Ferran, la Savina i es Caló puguin demanar una bústia dins el local del servei de recollida postal que s’ha instal•lat en el carrer Mallorca número 15 de Sant Ferran.

L’objectiu és que els veïns de les vendes des Brolls, de ses Salines, des Molí de s’Estany, de sa Punta, des Pi des Català, de ses Roques, de Migjorn, des Carnatge i de ses Clotades puguin rebre el correu postal a la nova oficina de bústies.

Segons ha explicat el conseller de Presidència, Bartomeu Escandell, “vista la bona acollida de la instal•lació d’aquestes bústies a la Mola i es Cap de Barbaria, i ateses les reclamacions per donar un servei similar a la resta d’habitatges en disseminat que no reben la correspondència a casa el Consell ha decidit instal·lar aquestes bústies de recollida de correspondència, i així evitar que els veïns d’aquestes zones hagin d'anar a recollir-la fins l’oficina de Correus de Sant Francesc”.

Els interessats en obtenir una d’aquestes 150 bústies s’hauran de dirigir a la Oficina d'Atenció al Ciutadà de Sant Francesc i emplenar una instància o fer el tràmit a través de l’Oficina Virtual d’Atenció al Ciutadà (OVAC). Una vegada transcorregut el termini d’inscripció, el Consell comunicarà, mitjançant anunci, quan es podrà passar a retirar les claus d’accés al local i de la bústia assignada.

S’adjudicarà una bústia per habitatge i per ser adjudicatari caldrà presentar el volant d’empadronament, una fotocòpia del DNI i fer un únic pagament de 25€.